دیوارپوش ام دی اف mdf

امروزه دیوارپوش ها با توجه به محیط و نوع کاربرد از انواع بسیار متنوعی تشکیل شده اند. برای انتخاب مناسب ترین دیوارپوش می بایست به نکاتی همچون مکان مورد استفاده ، شرایط نگهداری و ماندگاری ، میزان رفت و آمد در فضای مورد نظر و موارد دیگری از این دست توجه کرد. یکی از مدل هایی که در کنار کاربرد زیاد ، قیمت مناسب و تنوع خوبی در رنگ دارد دیوارپوش ام دی اف mdf می باشد. مغزی این محصول از قطعات چوب فشرده شده mdf است و جنس روکش آن از مواد PVC می باشد. دیوارپوش mdf بصورت پنل هایی مجزا به یکدیگر متصل خواهند شد و به اینصورت سطح دیوار را پوشش می دهند. عرض هر پنل 20 سانت و طول آن 3 متر می باشد که به صورت عمودی در کنار هر چیده می شوند. ضخامت هر پنل نیز 8 میلی متر می باشد.

همانطور که اشاره شد دیوارپوش mdf قیمت مناسبی دارد و برای استفاده در محیط های تجاری ، اداری و حتی مسکونی گزینه ای ایده آل به حساب می آید. وزن بیشتری در مقایسه با مدل های pvc داشته و مقاومت بسیار بالایی در مقابل نور خورشید و گرما از خود نشان می دهد. اکباتان دیزاین با 30 سال سابقه در زمینه فروش و پخش لوازم دکوراسیون داخلی ساختمان از قبیل انواع پارکت لمینت و دیوارپوش های متنوع ، بهترین برندها و مناسب ترین قیمت را جهت رضایت هرچه بیشتر خریداران گرامی ارائه کرده است. جهت اطلاع از قیمت و خرید دیوارپوش ام دی اف mdf ، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا بصورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید. امکان ثبت سفارش بصورت غیرحضوری نیز وجود دارد.

آدرس : سهروردی شمالی – روبروی ابن یمین – پلاک 791

مزایای دیوارپوش mdf

حالا که به سوال دیوارپوش ام دی اف چیست پاسخ دادیم ، قصد داریم تا با مزایای آن بیشتر آشنا شویم. همانطور که اشاره شد دیوارکوب ام دی اف mdf از تنوع بسیار بالایی در طرح و رنگ برخوردار است. این موضوع به شما کمک خواهد کرد که مناسب ترین و هماهنگ ترین طرح با سایر لوازم دکوراسیون خود را انتخاب نمایید. مورد دیگر طول عمر و دوام بسیار بالای این دیوارپوش می باشد. این ویژگی سبب خواهد شد که شما دیگر نیازی به رنگ کردن مداوم ساختمان نداشته باشید.

دیوارپوش mdf اداری و خانگی از نظر ضخامت و قطر دارای اندازه های مختلفی می باشند. ویژگی که سبب شده تا در برابر حرارت ، برودت و صدا عایق بسیار مناسبی باشند. از پر استفاده ترین مدل از نظر ضخامت می توان به دیوارپوش ام دی اف 8 میل اشاره کرد.

ویژگی بعدی به نظافت بسیار آسان و سریع این دیوارپوش مربوط می شود. به دلیل استفاده از روکش مخصوص در سطح رویی آن ، در برابر نفوذ رطوبت و مایعات مقاوم است و براحتی با یک دستمال نیمه مرطوب تمیز خواهد شد.

نصب دیوارپوش mdf یکی از مزایای اصلی آن به حساب می آید. برای اینکار نیازی به صرف زمان بسیاری نیست و تنها با یک زیرسازی کوتاه توسط فرد با تجربه و نصاب حرفه ای ، قابل انجام است. این محصول در برابر نور مستقیم خورشید مقاومت بالایی دارد و در طولانی مدت دچار تغییر رنگ نخواهد شد. موضوع دیگر انعطاف پذیری بسیار مناسب آن می باشد به گونه ای که برای محل هایی که دارای قوس هستند ، امکان نصب وجود خواهد داشت.

مورد آخر به نفوذ ناپذیری در برابر حشرات و مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار می باشد. با این ویژگی ها خیالتان بابت صدمه دیدن از طرف حشرات مختلف و خراب شدن در برابر ضربه های وارده راحت خواهد بود.

دیوارپوش-mdf
تزئینات-اکباتان-فروشگاه-افشاری
فروشگاه-تزئینات-اکباتان

خریدی آسان و لذت بخش

خیابان سهروردی شمالی – روبروی ابن یمین – پلاک 791

معایب ديوار پوش ام دي اف

مزایای این مدل دیوارپوش به گونه ای است که می توان از معایب آن تا حد بسیاری چشم پوشی کرد. با این حال برای خرید دیوارپوش mdf نیاز است تا با اطلاعات کامل و دقیق اقدام به اینکار کنید. MDF در مقایسه با دیوارپوش های PVC از مقاومت کمتری در برابر رطوبت برخوردار است. بنابراین در شهر هایی که رطوبت هوا زیاد می باشد ، اننخاب مدل pvc گزینه ای بهتر خواهد بود.

ماده اصلی تشکیل دهنده دیوارپوش های mdf چوب می باشد. همین موضوع سبب خواهد شد تا در مقابل حرارت و اشتعال به حدی آسیب پذیر باشند. با این حال استفاده از یک لایه پوششی محافظ در بخش سطحی آن تا حد بسیاری این نگرانی را بر طرف کرده است.

دیوارپوش-ام-دی-اف-ارزان

قیمت دیوارپوش ام دی اف اداری و خانگی

MDF در مقایسه با مدل های PVC قیمت بیشتری دارد. دلیل اصلی آن استفاده از قطعات چوب طبیعی و زمان بر بودن نصب دیوارکوب ام دی اف می باشد. عواملی نظیر شرکت سازنده ، طرح و مدل ، ضخامت دیوارپوش و کیفیت مواد بکار رفته در قیمت نهایی تاثیرگذار هستند. برای مثال دیوارپوش mdf ای جی ای age با مدل های دیگری نظیر کرونوگرین قیمت متفاوتی خواهند داشت.

در صورتی که به دنبال دیوارپوش ام دی اف ارزان می گردید به این نکته توجه داشته باشید که کیفیت را فدای قیمت کمتر نکنید. هدف از نصب این دیوارپوش ها زیبایی در کنار طول عمر بالا می باشد. این نکته بسیار اهمیت دارد که تا سال های متمادی ، دیوارپوش کیفیت و رنگ خود را حفظ کند و با تمیز کردن آن مثل روز اول خود شود. بنابراین با صرف اندک هزینه ای بیشتر ، بهترین کیفیت را بدست آورید. جهت اطلاع از قیمت و خرید انواع دیوارپوش چوبی ، MDF و PVC می توانید با همکاران ما تماس بگیرید و یا بصورت حضوری مراجعه نمایید.

اکباتان دیزاین پیشرو در دکوراسیون داخلی

فروشگاه اکباتان دیزاین با 30 سال سابقه در زمینه دکوراسیون داخلی و فروش انواع دیوارپوش ، کفپوش پی وی سی و لمینیت ، آماده پذیرش سفارشات مشتریان گرامی و ارسال به تمام نقاط کشور می باشد. جهت کسب اطلاع بیشتر و آگاهی از قیمت ها با ما تماس بگیرید. همینطور برای خرید می توانید بصورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید. منتظر دیدارتان هستیم.

موارد استفاده دیوار پوش با ام دی اف

همانطور که قبل تر اشاره شد این دیوارپوش ها تنوع بسیار بالایی در رنگ و طرح دارند. این موضوع سبب شده است  تا بتوان در مکان هایی همچون ادارات ، فروشگاه ها و محل های تجاری ، بانک ها ، بیمارستان ها و همینطور واحدهای مسکونی استفاده کرد. به دلیل مقاومت بالا و نظافت راحت گزینه ای ایده آل برای مکان های پرتردد می باشد.

دیوارکوب MDF با داشتن طرح و رنگ چوب ، باعث ایجاد یک طبع گرمی خواهد شد و از این جهت برای محیط های سردسیر گزینه ای بسیار مناسب خواهد بود. ضمن اینکه براحتی می تواند با محیط های لوکس و حتی کلاسیک هماهنگ و ست شود.

فروش دیوارپوش ام دی اف

توجه به نوع نیاز ، شرکت تولید کننده ، طرح و رنگ از جمله نکاتی است که می بایست به هنگام خرید توجه داشته باشید. با این حال خرید از فروشگاهی که دارای اعتبار بالایی باشد و محصولاتش از ضمانت بسیار مناسبی برخوردار باشند نیز اهمیت ویژه ای دارد. اکباتان دیزاین با تجربه ای بالا و داشتن کارشناسان حرفه ای مناسب ترین مدل ها را به شما پیشنهاد خواهد کرد. قیمت مناسب ، تنوع بالا در طرح و رنگ ، امکان سفارش از سراسر نقاط کشور و مشتری مداری از جمله ویژگی های اکباتان دیزاین می باشد.

نمونه دیوارپوش mdf

این دیوارپوش ها دارای مدل و نام های مختلفی می باشند. از انواع آن می توان به دیوارپوش mdf کرونوگرین ، AGE و دیوارپوش ام دی اف پی وی سی اشاره کرد. در صورتی که قصد دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ویژگی ها ، مورد استفاده و قیمت هریک را داشتید می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

اکباتان دیزاین با 30 سال سابقه در زمینه فروش و پخش لوازم دکوراسیون داخلی ساختمان ، به دنبال جلب رضایت حداکثری مصرف کنندگان گرامی می باشد. از انواع مدل های MDF ارائه شده می توان به دیوار پوش ام دی اف age اداری ، کرونوگرین و هایگلاس اشاره کرد.

نصب دیوارپوش ام دی اف MDF

برای نصب دیوار پوش ام دی اف هایگلاس و یا سایر مدل های دیگر ، نیاز است تا کارشناس حرفه ای اقدام به زیرسازی دیوارپوش و نصب قطعات آن کند. برای اینکار صدمه ای به دیوار وارد نخواهد شد و با زیرسازی مناسب ، قطعات به یکدیگر متصل خواهند شد. از دیگر خدمات اکباتان دیزاین علاوه بر فروش و پخش ، اجرای دیوارپوش mdf به صورت حرفه ای می باشد. برای اینکار تنها نیاز است تا با کارشناسان ما تماس بگیرید و در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات نصب را دریافت کنید.

از دیگر محصولات اکباتان دیزاین می توان به انواع کاغذهای دیواری با طرح های متنوع ، کفپوش نودلی با تنوع رنگ بالا و کیفیت بی نظیر ، انواع کفپوش های لمینیت در برند های معتبر و درجه یک مانند پارکت ایزوفام ، دیوارپوش های مختلف و انواع پرده اشاره کرد. چنانچه قصد خرید انواع لوازم دکوراسیون داخلی را دارید ، با یک تماس به سادگی می توانید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. همینطور همکاران ما جهت مشاوره و انتخاب مناسب ترین محصول ، همواره پاسخگوی شما می باشند.

سایر محصولات اکباتان دیزاین

محصولات-پارکت-لمینت

پارکت لمینت

پارکت لمینت فروشگاه اکباتان دیزاین عرضه کننده بهترین محصولات پارکت لمینت در طرح ها و رنگ های بسیار متنوع و جذاب. جهت اطلاع از قیمت

کفپوش-pvc-اکباتان-دیزاین

کفپوش pvc

کفپوش pvc | کفپوش پی وی سی فروشگاه اکباتان دیزاین عرضه کننده بهترین برند کفپوش پی وی سی . جهت اطلاع از جزئیات و قیمت

انواع-پرده

انواع پرده

انواع پرده در دکوراسیون داخلی ، پرده ها نقش بسیار مهمی دارند. هر یک از انواع پرده ها مناسب یک مکان خاص می باشند. توجه

پوستر-دیواری-اکباتان-دیزاین

پوستر دیواری

پوستر دیواری جهت اطلاع از طرح ها و قیمت پوستر دیواری با شماره زیر تماس بگیرید. برای سفارش پوستر دیواری با ابعاد دلخواه می توانید

کاغذ-دیواری-اکباتان-دیزاین

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری کاغذ دیواری سالهاست که بعنوان پوشش دیوار های داخلی ساختمان ، زیبائی ، رنگ و تنوع را به خانه های ما می آورد.

پادری-فوم-اسفنجی-اکباتان-دیزاین

فوم اسفنجی

فوم اسفنجی پادری یکی از پرکاربردترین محصولات فروشگاه اکباتان دیزاین ، فوم اسفنجی پادری می باشد. این محصول با نام های Cushion mat و کفپوش

سوالات متداول

مکان هایی همچون ادارات ، فروشگاه ها و محل های تجاری ، بانک ها ، بیمارستان ها و همینطور واحدهای مسکونی نمونه هایی از این دست می باشند.

عواملی نظیر شرکت سازنده ، طرح و مدل ، ضخامت دیوارپوش و کیفیت مواد بکار رفته در قیمت نهایی تاثیرگذار می باشند.

برای خرید دیوارکوب mdf می توانید بصورت حضوری به فروشگاه اکباتان دیزاین مراجعه کنید. همینطور جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت ها، با شماره 88519238-021 تماس بگیرید.

تماس با ما

درباره ما

فروشگاه اکباتان دیزاین با 30 سال سابقه در زمینه دکوراسیون داخلی و تزئینات ساختمان فعالیت دارد. ارائه معتبرترین و باکیفیت ترین محصولات در کنار قیمت مناسب سبب شده است که همواره بتوانیم رضایت مشتریان را بدست آوریم. شعار ما آسان زندگی کردن است و خدمات ما بگونه ای است که آسایش و رفاه را برایتان به همراه خواهد آورد.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به اکباتان دیزاین می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

× تماس با واتساپ