ست خواب نوزاد

والدین و همه ی اعضای خانواده با تولد نوزادی جدید در خانواده سعی می کنند. این امر باعث می شود تا والدین بتوانند به بهترین شکل ممکن لوازم آسایش و آرامش را برای او فراهم کنند. والدین از این رو اقدام به خرید وسایلی می کنند که فرزند عزیزشان به راحتی زندگی کند و ایمنی لازم فراهم شود. ست خواب نوزاد یکی از لوازمی که نوزادان به آن نیاز دارند. امکان خرید و ثبت سفارش به صورت حضوری و همینطورغیرحضوری وجود دارد.

آدرس : سهروردی شمالی – روبروی ابن یمین – پلاک 791

قیمت ست خواب نوزاد

ست خواب نوزاد شامل لوازمی همچون پتو، لحاف، گهواره ی نوزادی، کمد نوزادی، دراور، کمد، تخت خواب و … می شود. ست تشک، بالش و لحاف جز مهم ترین لوازم می باشد که باید خرید شود و در در زمان خرید بایستی توجه داشت که الیاف سرویس خواب ضد حساسیت باشد و راحتی و آسایش نوزاد فراهم شود زیرا پوست آن ها حساس و لطیف است و به راحتی آسیب می بیند.

توجه به کیفیت و دوام ست خواب در زمان خرید بسیار حائز اهمیت می باشد بنابراین تنها زیبایی آن معیار انتخاب شما نباشد. راحتی و امنیت نوزاد شما نیز در نظر گرفته شود. باید به معیارهایی مانند ابعاد و اندازه،ارتفاع و قابلیت تنظیم، لوازم اکسسوری و تزئینی و… توجه داشته باشید.

تشک، بالش، پتو و ملحفه جز ضروری ترین لوازم سرویس خواب نوزاد هستند زیرا نوزادان دارای بدنی حساس هستند. در زمان خرید تشک و بالش نوزاد توجه داشته باشید که حتما اندازه ی مناسبی داشته باشند. بالش ارتفاع به اندازه ای باشد که نوزاد احساس ناراحتی نکند و تشک نیز متناسب با تخت او باشد.

ملحفه و پتو نیز باید به اندازه ای نرم باشند که نوزاد احساس راحتی کند و بدن او اذیت نشود. در صورت امکان چند ملحفه خریداری کنید تا در صورت کثیف شدن آن ها را تعویض کنید.

خرید ست تخت و کمد نوزاد

خرید تخت با اندازه قابل تغییر یکی از بهترین خریدهای لوازم ست خواب نوزاد است. این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا چندین سال بتوانید از آن تخت استفاده کنید. شما نیازی به خرید تختی جدید برای دوران نوجوانی فرزند خود نداشته باشید و در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

در ابتدای خرید و زمانی که نوزاد شما کوچک است می توانید حصارهای تخت را به یکدیگر وصل کنید تا کودک شما پرتاب نشود. سپس بعد از پایان دو سالگی طول آن را متناسب با قد نوزاد خود تنظیم کنید. موادی در ساخت تخت و ست نوزاد خواب استفاده می شود نیز بسیار مهم می باشد. توجه به ظاهر و شکل ست خواب نوزاد نیز یکی دیگر نکاتی است که باید در نظر داشته باشید.

نکات خرید ست خواب نوزاد

برای خرید ست خواب نوزاد در گام اول باید وزن و قد نوزاد خود را در نظر داشته باشید ولی به طور کلی استاندارد ثابتی وجود ندارد. والدین ترجیح می دهند به سراغ سرویس خواب هایی بروند که بتوانند تا چند سال از آن ها استفاده کنند و از اقتصادی به صرفه باشد.

تزئینات-اکباتان-فروشگاه-افشاری
فروشگاه-تزئینات-اکباتان

خریدی آسان و لذت بخش

خیابان سهروردی شمالی – روبروی ابن یمین – پلاک 791

ست خواب نوزاد پسر

در زمان تهیه ست اتاق خواب نوزاد پسر بیشتر از رنگ های آبی و سفید استفاده می کنند. علاوه براین از ترکیب رنگ هایی مانند سفید و قهوه ای تیره، سفید و سبز، سفید و قهوه ای روشن و… نیز استفاده می شود.

ست خواب نوزاد دختر

در ست اتاق خواب نوزاد دختر از رنگ هایی مانند قرمز، بنفش، سرخ آبی، صورتی و… ترکیب آن ها با سفید استفاده می شود. به عبارتی دیگر در ساخت و طراحی آن ها بیشتر از توناژ سفید و ترکیب آن با رنگ های شاد و گرم مورد استفاده قرار می گیرد.

ست روتختی و فرش اتاق کودک

فضای داخل اتاق کودک باید به گونه ای طراحی گردد که از رنگ های آرامش بخش، شاد و باب میل کودکان استفاده شود. کودکان با لذت در آن ساعت ها بازی و تفریح کنند. ست روتختی و فرش اتاق کودک یکی دیگر از لوازمی است که در اتاق مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ، طرح و جنس فرش اتاق خواب کودک حائز اهمیت می باشد و باید به گونه ای انتخاب شود با سایر وسایل اتاق هماهنگ باشد. فروشگاه اکباتان دیزاین انواع مختلفی از ست خواب برای نوزان را عرضه کرده است. جهت اطلاع از قیمت و سایر جزئیات ، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سایر محصولات اکباتان دیزاین

کفپوش-pvc-اکباتان-دیزاین

کفپوش pvc

کفپوش pvc | کفپوش پی وی سی فروشگاه اکباتان دیزاین عرضه کننده بهترین برند کفپوش پی وی سی . جهت اطلاع از جزئیات و قیمت

محصولات-پرده-زبرا

پرده زبرا

پرده زبرا یکی از پر استفاده ترین مدل پرده های تزئینی ، پرده زبرا می باشد. جهت اطلاع از جزئیات و قیمت پرده زبرا با

محصولات-پرده-عمودی

پرده عمودی

پرده عمودی | پرده لوردراپه پرده عمودی و یا همان پرده لوردراپه از کنار هم قرار گرفتن تیغه هایی با عرض 13 سانتی متر تشکیل

ست-تخت-خواب-دو-نفره

ست خواب دو نفره

ست خواب دو نفره ست خواب دو نفره که با نام هایی همچون ست تخت خواب دو نفره و ست کامل تخت خواب دونفره هم

گلیم-فرش-فانتزی

فرش فانتزی

فرش فانتزی فرش فانتزی یکی از انواع فرش هایی است که در میان افراد برای دکوراسیون داخلی منزل، و یا محیط کار رواج زیادی یافته

کوسن-مبل-راحتی

کوسن

کوسن مبل قصد داریم به بررسی و معرفی انواع مختلف کوسن ها و ویژگی هایی که دارند، بپردازیم. همچنین می ‌خواهیم مطالبی را در مورد

سوالات متداول

ست خواب نوزاد شامل لوازمی همچون پتو، لحاف، گهواره ی نوزادی، کمد نوزادی، دراور، کمد، تخت خواب و … می شود.

برای خرید این محصول می توانید بصورت حضوری به فروشگاه اکباتان دیزاین مراجعه کنید. همینطور جهت اطلاع دقیق از قیمت و سایر جزئیات با شماره 88519238-021 تماس بگیرید.

تماس با ما

درباره ما

فروشگاه اکباتان دیزاین با 30 سال سابقه در زمینه دکوراسیون داخلی و تزئینات ساختمان فعالیت دارد. ارائه معتبرترین و باکیفیت ترین محصولات در کنار قیمت مناسب سبب شده است که همواره بتوانیم رضایت مشتریان را بدست آوریم. شعار ما آسان زندگی کردن است و خدمات ما بگونه ای است که آسایش و رفاه را برایتان به همراه خواهد آورد.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به اکباتان دیزاین می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

× تماس با واتساپ