ارائه این محصول متوقف شده است.

شما عزیزان را دعوت می کنیم تا از سایر کفپوش های لمینت اکباتان دیزاین دیدن نمایید.

پارکت لمینت تکنوفلور

تکنوفلور نامی آشنا و معتبر در زمینه محصولات کفپوش لمینت می باشد. تنوع بالا در طرح و رنگ به همراه کیفیت ساخت مناسب از خصوصیات پارکت لمینت تکنوفلور به حساب می آید. طی این چند سال اخیر کفپوش های لمینت جایگزین مناسبی برای کفپوش های سنگ و سرامیک شده اند. لمینت ها براحتی نصب می شوند، در برابر رطوبت و ضربه مقاومند، تنوع بسیار بالایی دارند و جلوه خاصی را به محیط می بخشند.

طرح های کفپوش لمینت تکنوفلور به شکل چوب می باشند و از رنگ های متنوعی تشکیل شده اند. برای اطلاع از جزئیات و قیمت پارکت لمینت تکنوفلور با شماره زیر تماس بگیرید. همینطور برای خرید می توانید بصورت حضوری به فروشگاه اکباتان دیزاین مراجعه کنید.

آدرس : سهروردی شمالی – روبروی ابن یمین – پلاک 791

تزئینات-اکباتان
techno-floor

نمونه محصولات پارکت لمینت تکنو فلور

اکباتان دیزاین نمایندگی پارکت تکنوفلور

اکباتان دیزاین با 30 سال سابقه در زمینه دکوراسیون داخلی و تزئینات ساختمان ، آماده پذیرش سفارشات مشتریان گرامی و ارسال به تمام نقاط کشور می باشد. همچنین فروشگاه تزئینات اکباتان نمایندگی پارکت تکنوفلور را نیز به عهده دارد. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه مراجعه کنید.

قیمت پارکت لمینت تکنوفلور

برای اطلاع از قیمت پارکت لمینت تکنوفلور می توانید با همکاران ما تماس بگیرید. برای محاسبه هزینه کفپوش های لمینت نیاز است تا متراژ بنایی که قصد استفاده از این محصول را دارید، بدست آورید. در کنار آن هزینه هایی نظیر حمل و نقل و نصب لمینت نیز اضافه خواهد شد. از دیگر برندهای محبوب اکباتان دیزاین ، پارکت ایزوفام می باشد که کیفیت بسیار بالا و تنوع طرح فوق العاده ای دارد.

کفپوش های پارکت تکنو فلور در مقایسه با سنگ و سرامیک ، بسیار شیک تر می باشند. طرح چوبی آنها به محیط اطراف جلوه خاصی را می بخشد و باعث ایجاد احساس آرامش در افراد خواهد شد. کفپوش لمینت تکنوفلور بهترین گزینه برای تغییر در دکوراسیون داخلی، با هزینه ای معقول و مناسب می باشد.

 

پارکت-لمینت-تکنوفلور
تزئینات-اکباتان-فروشگاه-افشاری
فروشگاه-تزئینات-اکباتان

خریدی آسان و لذت بخش

خیابان سهروردی شمالی – روبروی ابن یمین – پلاک 791

نصب کفپوش لمینت تکنوفلور

در هنگام نصب پارکت لمینت تکنو فلور می بایست کف زمین کاملا خشک شده باشد. همینطور در صورتی که بر روی کف ناهمواری هایی وجود داشته باشد، باید ابتدا آنها را برطرف و سطح زمین را کاملا صاف کرد. در مکان هایی که از سنگ و سرامیک برای پوشش کف استفاده شده است، می توان به راحتی بر روی آنها کفپوش لمینت را قرار داد.

فروشگاه اکباتان دیزاین جهت رفاه حال مشتریان، علاوه بر فروش پارکت لمنیت های تکنوفلور ، خدمات نصب این محصول را نیز ارائه می دهد. برای اطلاع از قیمت پارکت تکنوفلور techno floor ، شرایط نصب و جزئیات بیشتر در این زمینه با همکاران ما تماس بگیرید. در کنار انواع لمینیت ها ، محصولات دیگری نیز وجود دارند که از کیفیت و تنوع رنگ بسیار مناسبی برخوردار می باشند. برای مثال کفپوش پی وی سی از نمونه محصولاتی می باشد که در کنار مقاومت بسیار بالا ، زیبایی و جذابیت فوق العاده ای دارد.

بهترین مدل های پارکت techno floor در اکباتان دیزاین

تکنوفلور از برندهای شناخته شده در صنعت کفپوش های لمینیت می باشد. این شرکت طرح های بسیار متنوع و جذابی را تولید کرده است. اکباتان دیزاین با هدف افزایش قدرت انتخاب مشتریان گرامی ، بهترین مدل های لمینت تکنو فلور را ارائه کرده است.

پارکت تکنو فلور قیمت مناسبی نسبت به سایر برندهای موجود در بازار دارد. قیمت پارکت techno floor با توجه به میزان سفارش برحسب متر مربع محاسبه می شود.

مناسبترین قیمت پارکت تکنو فلور در کنار متنوع ترین طرح و مدل را می توانید در نمونه محصولات اکباتان دیزاین مشاهده نمایید. اکباتان دیزاین امکان فروش و ارسال کالا به سراسر نقاط کشور را فراهم نموده است. از دیگر محصولات بسیار پرطرفدار اکباتان دیزاین می توان به دیوارپوش ام دی اف و همینطور انواع کفپوش های نودل مت اشاره کرد.

قیمت-لمینت-تکنوفلور

مناسبترین قیمت لمینت تکنوفلور

پارکت های تکنوفلور در فروشگاه های مختلف ممکن است با قیمت های مختلفی عرضه شود. اما قیمت پارکت تکنو فلور در فروشگاه تزئینات اکباتان بصورت تضمین شده می باشد. تمامی طرح ها و رنگ های تولید شده توسط این برند موجود است. جهت دریافت مشاوره و ثبت سفارش بصورت غیرحضوری ، با ما تماس بگیرید.

سایر محصولات اکباتان دیزاین

محصولات-پارکت-لمینت

پارکت لمینت

پارکت لمینت فروشگاه اکباتان دیزاین عرضه کننده بهترین محصولات پارکت لمینت در طرح ها و رنگ های بسیار متنوع و جذاب. جهت اطلاع از قیمت

کفپوش-pvc-اکباتان-دیزاین

کفپوش pvc

کفپوش pvc | کفپوش پی وی سی فروشگاه اکباتان دیزاین عرضه کننده بهترین برند کفپوش پی وی سی . جهت اطلاع از جزئیات و قیمت

پوستر-دیواری-اکباتان-دیزاین

پوستر دیواری

پوستر دیواری جهت اطلاع از طرح ها و قیمت پوستر دیواری با شماره زیر تماس بگیرید. برای سفارش پوستر دیواری با ابعاد دلخواه می توانید

محصولات-دیوار-پوش

دیوارپوش

دیوار پوش پوشش دیوار یکی از مهمترین موارد در دکوراسیون داخلی به شمار می رود. دیوار پوش ها امروزه یکی از بهترین گزینه ها جهت

کاغذ-دیواری-اکباتان-دیزاین

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری کاغذ دیواری سالهاست که بعنوان پوشش دیوار های داخلی ساختمان ، زیبائی ، رنگ و تنوع را به خانه های ما می آورد.

پادری-فوم-اسفنجی-اکباتان-دیزاین

فوم اسفنجی

فوم اسفنجی پادری یکی از پرکاربردترین محصولات فروشگاه اکباتان دیزاین ، فوم اسفنجی پادری می باشد. این محصول با نام های Cushion mat و کفپوش

پرسش و پاسخ

پارکت لمینت تکنوفلور از مواد درجه یک ساخته شده است. در کنار آن تنوع بالا در طرح و رنگ از مزایای این محصول به حساب می آید.

برای خرید این محصول می توانید بصورت حضوری به فروشگاه اکباتان دیزاین مراجعه کنید. همینطور جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت کفپوش لمینت تکنوفلور ، با شماره 88519238-021 تماس بگیرید.

تماس با ما

درباره ما

فروشگاه اکباتان دیزاین با 30 سال سابقه در زمینه دکوراسیون داخلی و تزئینات ساختمان فعالیت دارد. ارائه معتبرترین و باکیفیت ترین محصولات در کنار قیمت مناسب سبب شده است که همواره بتوانیم رضایت مشتریان را بدست آوریم. شعار ما آسان زندگی کردن است و خدمات ما بگونه ای است که آسایش و رفاه را برایتان به همراه خواهد آورد.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به اکباتان دیزاین می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

× تماس با واتساپ