شید دو مکانیزم

شید دو مکانیزم نوع جدیدی از پرده های شید می باشد که از دو لایه پارچه ای مجزا تشکیل شده است. پرده دو مکانیزم با نام های دیگری همچون پرده شب و روز ، پرده دابل شید ، دو مکانیزه و پرده دو لایه نیز شناخته می شود. این محصول از یک لایه رویی با طرح های متنوع و یک لایه شید ساده که وظیفه تنظیم نور محیط را دارد، تشکیل شده. هر دو لایه قابلیت حرکت در جهت بالا و پایین را دارا می باشند.

اکباتان دیزاین با 30 سال سابقه در زمینه دکوراسیون داخلی ساختمان، بهترین شیدهای دو مکانیزم را با مناسب ترین قیمت جهت جلب رضایت مشتریان محترم عرضه کرده است. برای راهنمایی و اطلاع از قیمت با شماره زیر تماس بگیرید. همینطور برای خرید می توانید بصورت حضوری و یا اینترنتی اقدام کنید.

آدرس : سهروردی شمالی – روبروی ابن یمین – پلاک 791

قیمت شید دو مکانیزم | دابل شید

قیمت شید دو مکانیزم نسبت به مدل های زبرا و شید معمولی، مقداری گرانتر می باشد. عواملی همچون کشور تولید کننده پرده ، طرح و همینطور تراکم پارچه در قیمت پرده دو مکانیزم تاثیرگذار است.

حداقل میزان سفارش برای پرده دابل شید ، 1.5 متر مربع می باشد و مدت زمان تحویل محصول برابر با 4 روز کاری است. دلیل آن به اینصورت است که با توجه به ابعاد اندازه گیری شده ، می بایست پرده ساخته شود.

برای اطلاع دقیق از قیمت دابل شید و همینطور سایر محصولات نظیر انواع دیوارپوش های تزئینی و کفپوش لمینت ، با همکاران ما در اکباتان دیزاین تماس بگیرید.

خرید-دابل-شید
تزئینات-اکباتان-فروشگاه-افشاری
فروشگاه-تزئینات-اکباتان

خریدی آسان و لذت بخش

خیابان سهروردی شمالی – روبروی ابن یمین – پلاک 791

ویژگی های پرده دو مکانیزم شب و روز

پرده دو مکانیزم از دو لایه قابل کنترل تشکیل شده و برای هر یک از لایه ها، یک زنجیر جهت تنظیم نور محیط قرار داده شده است. این پرده بصورت عمودی قابلیت باز و بسته شدن دارد. پرده دو مکانیزم شب و روز این امکان را ایجاد می کند که به هنگام روشنایی روز از پرده رویی استفاده نمایند و در زمانی که قصد تاریک کردن محیط را داشته باشند، لایه پشتی را که نقش محافظ و مانع عبور نور می شود را باز کنند. در زمان تاریکی هوا نیز با استفاده از لایه پشتی می توان مانع دیده شدن محیط داخل ساختمان شد.

از مزایای دیگر پرده دابل شید می توان به قابلیت نورگیری و نوردهی بسیار بالا ، امکان شست و شو ، نصب سریع و آسان ، قیمت مناسب و کاربرد بسیار بالای این محصول اشاره کرد. از شید دو مکانیزم می توان در محیط های مسکونی ، اداری و تجاری استفاده کرد. جهت مشاهده طرح های بیشتر و خرید پرده دو مکانیزم ، می توانید به فروشگاه تزئینات اکباتان مراجعه کنید.

قیمت-شید-دو-مکانیزم

انواع محصولات پرده تزئینی اکباتان دیزاین

از ویژگی های شاخص اکباتان دیزاین می توان به کیفیت و تنوع بسیار بالای محصولات اشاره کرد. در این زمینه با هدف جلب رضایت مشتریان محترم، انواع پرده ها را با تنوع در رنگ و طرح عرضه کرده است. شما می توانید با توجه به نیاز و دکوراسیون محیط خود، یک انتخاب مناسب داشته باشید.

اکباتان دیزاین پیشرو در دکوراسیون داخلی

اکباتان دیزاین با 30 سال سابقه در زمینه دکوراسیون داخلی ساختمان و فروش شید دو مکانیزم در طرح های مختلف ، همینطور انواع کفپوش های چوبی و دیوارپوش mdf ، آماده پذیرش سفارشات مشتریان گرامی و ارسال به تمام نقاط کشور می باشد. جهت کسب اطلاع بیشتر و آگاهی از قیمت ها با ما تماس بگیرید. همینطور برای خرید می توانید بصورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید. منتظر دیدارتان هستیم.

خرید شید دو مکانیزم به همراه نصب

در واقع می توان گفت که مهمترین ویژگی شید دو مکانیزم نسبت به پرده های زبرا و شید معمولی، قابلیت تنظیم نور به اندازه دلخواه می باشد. در کنار آن با داشتن طرح های بسیار جذاب و متنوعی نظیر طرح های گل دار، انتزاعی و طرح های ساده با رنگ های مختلف، سبب زیباتر شدن محیط اطرافمان خواهد شد. پرده دو مکانیزم با هر ابعاد دلخواه و طرح های گوناگون قابل سفارش می باشد.

برای خرید پرده دو مکانیزه ابتدا نیاز است ابعاد پنجره خود را اندازه گیری نمایید. نصب پرده دو مکانیزم بسیار سریع و راحت می باشد. اگر به هر دلیلی امکان اندازه گیری و نصب این محصول برای شما ممکن نیست، می توانید با همکاران ما تماس بگیرید. اکباتان دیزاین علاوه بر فروش شیدهای دو لایه ، خدمات اندازه گیری و نصب شید دو مکانیزم را نیز به مشتریان گرامی ارائه می دهد. جهت خرید شید دو مکانیزم و سایر محصولات نظیر انواع کفپوش پی وی سی با طرح های متنوع ، همینطور خرید کفپوش نودلی در رنگ های مختلف ، می توانید با یک تماس محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و به صورت غیرحضوری مبلغ را پرداخت نمایید.

شید-دو-مکانیزم

سایر محصولات اکباتان دیزاین

محصولات-پارکت-لمینت

پارکت لمینت

پارکت لمینت فروشگاه اکباتان دیزاین عرضه کننده بهترین محصولات پارکت لمینت در طرح ها و رنگ های بسیار متنوع و جذاب. جهت اطلاع از قیمت

کفپوش-pvc-اکباتان-دیزاین

کفپوش pvc

کفپوش pvc | کفپوش پی وی سی فروشگاه اکباتان دیزاین عرضه کننده بهترین برند کفپوش پی وی سی . جهت اطلاع از جزئیات و قیمت

پوستر-دیواری-اکباتان-دیزاین

پوستر دیواری

پوستر دیواری جهت اطلاع از طرح ها و قیمت پوستر دیواری با شماره زیر تماس بگیرید. برای سفارش پوستر دیواری با ابعاد دلخواه می توانید

محصولات-دیوار-پوش

دیوارپوش

دیوار پوش پوشش دیوار یکی از مهمترین موارد در دکوراسیون داخلی به شمار می رود. دیوار پوش ها امروزه یکی از بهترین گزینه ها جهت

کاغذ-دیواری-اکباتان-دیزاین

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری کاغذ دیواری سالهاست که بعنوان پوشش دیوار های داخلی ساختمان ، زیبائی ، رنگ و تنوع را به خانه های ما می آورد.

پادری-فوم-اسفنجی-اکباتان-دیزاین

فوم اسفنجی

فوم اسفنجی پادری یکی از پرکاربردترین محصولات فروشگاه اکباتان دیزاین ، فوم اسفنجی پادری می باشد. این محصول با نام های Cushion mat و کفپوش

سوالات متداول

شید دو مکانیزم و یا دابل شید ، از دو لایه پارچه مجزا تشکیل شده است. لایه رویی دارای طرح و نقش می باشد و لایه پشتی با هدف کنترل بیشتر نور محیط و جلوگیری از دیده شدن محیط داخل ساختمان قرار داده شده. ضمن اینکه هر دو لایه قابلیت کنترل و باز و بسته شدن را دارند.

برای خرید پرده دو مکانیزم می توانید بصورت حضوری به فروشگاه اکباتان دیزاین مراجعه کنید. همینطور جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88519238-021 تماس بگیرید.

تماس با ما

درباره ما

فروشگاه اکباتان دیزاین با 30 سال سابقه در زمینه دکوراسیون داخلی و تزئینات ساختمان فعالیت دارد. ارائه معتبرترین و باکیفیت ترین محصولات در کنار قیمت مناسب سبب شده است که همواره بتوانیم رضایت مشتریان را بدست آوریم. شعار ما آسان زندگی کردن است و خدمات ما بگونه ای است که آسایش و رفاه را برایتان به همراه خواهد آورد.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به اکباتان دیزاین می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

× تماس با واتساپ