laminate-flooring-banner-large
laminate-flooring-banner-small

پارکت لمینت انزیکس

پارکت لمینت انزیکس یکی از شناخته شده ترین محصولات لمینت کف ساختمان می باشد. کیفیت ساخت بالا ، تنوع در رنگ و طرح ، دوام و ماندگاری بسیار خوب در کنار قیمت مناسب از ویژگی های این پارکت لمینت به حساب می آید. کفپوش لمینت انزیکس enzix از چند لایه چوب فشرده شده تشکیل شده است. در سطح خارجی آن لایه ای برای محافظت در مقابل رطوبت و ضربه قرار داده شده. همچنین طرح هایی از چوب با رنگ های بسیار جذاب بر روی آن نقش بسته است.

کفپوش های لمینت نسبت به سنگ و سرامیک زیبایی بسیار بیشتری دارند. در کنار شیک بودن از مقاومت بالایی برخوردارند. براحتی قابل نظافت کردن هستند و می توان بدون هیچگونه نگرانی در مکان های پر ترددی نظیر ساختمان های اداری و مجتمع های تجاری استفاده کرد. اکباتان دیزاین با 30 سال سابقه در زمینه دکوراسیون داخلی ساختمان ، ارائه دهنده محصولات پارکت لمینت انزیکس با مناسب ترین قیمت می باشد. برای اطلاع از جزئیات و همینطور قیمت کفپوش لمینت انزیکس با شماره زیر تماس بگیرید. برای خرید این محصول می توانید بصورت حضوری به فروشگاه اکباتان دیزاین مراجعه کنید. امکان ثبت سفارش بصورت غیرحضوری نیز وجود دارد.

آدرس : سهروردی شمالی – روبروی ابن یمین – پلاک 791

تزئینات-اکباتان
enzix

کفپوش لمینت انزیکس

اکباتان دیزاین پیشرو در دکوراسیون داخلی

فروشگاه اکباتان دیزاین با 30 سال سابقه در زمینه دکوراسیون داخلی و فروش پارکت انزیکس در طرح های متنوع ، آماده پذیرش سفارشات مشتریان گرامی و ارسال به تمام نقاط کشور می باشد. جهت کسب اطلاع بیشتر و آگاهی از قیمت ها با ما تماس بگیرید. همینطور برای خرید می توانید بصورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید. منتظر دیدارتان هستیم.

قیمت پارکت لمینت انزیکس

موضوعاتی نظیر کیفیت ساخت، طرح و رنگ لمینت برای خریدارن اهمیت بسیاری دارد اما موردی که همیشه در انتخاب نهایی افراد تاثیر گذار است، قیمت محصول می باشد.

قیمت لمینت ها با توجه به مواردی نظیر تولید داخل و یا خارج از کشور بودن، همینطور جنس مواد اولیه و کیفیت تولید این محصول متغیر می باشد. کیفیت ساخت مناسب در کنار مقاومت بالا از ویژگی های مهم پارکت لمینت enzix به حساب می آید.

برای اطلاع دقیق از قیمت پارکت لمینت انزیکس می توانید با همکاران ما در اکباتان دیزاین تماس برقرار کنید. از دیگر محصولات پرطرفدار می توان به کفپوش pvc و انواع دیوارپوش ها نظیر دیوارپوش mdf اشاره کرد. چنانچه قصد خرید انواع لوازم دکوراسیون داخلی را دارید، کافی است تا با همکاران ما تماس بگیرید تا از ویژگی ها ، قیمت و جزئیات هر یک از محصولات مطلع شوید.

 

تزئینات-اکباتان-فروشگاه-افشاری
فروشگاه-تزئینات-اکباتان

خریدی آسان و لذت بخش

خیابان سهروردی شمالی – روبروی ابن یمین – پلاک 791

نصب پارکت لمینت انزیکس

اکباتان دیزاین علاوه بر فروش کفپوش های لمینت ، خدمات نصب پارکت لمینت انزیکس را نیز ارائه می دهد. برای نصب این محصول ابتدا نیاز است تا در صورت هر گونه ناهمواری در کف زمین، نسبت به ترمیم آن اقدام شود. سپس با استفاده از یک فوم مخصوص سرتاسر کف ساختمان پوشیده خواهد شد. این کار جهت هموار ساختن سطح زمین و جلوگیری از هرگونه حرکت لمینت ها بر روی کف انجام می شود. همینطور می تواند به عنوان یک عایق بسیار مناسب جهت صدا و حرارت عمل کند.

در بخش های کناری کفپوش های لمینت شیارهایی به نام کلیک وجود دارد که با قرار گرفتن در کنار یکدیگر ، کاملا محکم خواهند شد. پس از نصب لمینت ها بر روی فوم ، کار به اتمام خواهد رسید. نصب کفپوش لمینت انزیکس بسیار سریع و راحت خواهد بود و به علت عدم استفاده از چسب و مواد شیمیایی ، به کف زمین هیچگونه صدمه ای وارد نخواهد شد.

پارکت-لمینت-انزیکس

نمایندگی لمینت انزیکس

اکباتان دیزاین علاوه بر فروش لمینت های بسیار با کیفیتی نظیر پارکت ایزوفام ، مونتکس و تکنوفلور ، نمایندگی پارکت لمینت انزیکس نیز می باشد و بصورت مستقیم محصولات این برند را به مشتریان ارائه می دهد. برای اطلاع از شرایط و قیمت کفپوش های انزیکس می توانید با ما تماس بگیرید.

هدف اکباتان دیزاین ارائه بهترین محصولات داخلی و خارجی نظیر انواع کفپوش نودلی ، انواع پرده های متنوع و کاغذ دیواری با مناسب ترین قیمت جهت رضایت حداکثری مشتریان گرامی می باشد. برای اینکه بتوانید انتخاب خوبی از نظر کیفیت و رنگ مناسب با محیط خود داشته باشید، نیاز دارید با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید. با کمال افتخار در کنار شما خواهیم بود و بهترین پیشنهاد را جهت رفاه و آسایش شما ارائه خواهیم کرد.

نمایندگی-پارکت-لمینت-انزیکس
نمایندگی-پارکت-انزیکس

نمایندگی پارکت انزیکس

فروشگاه اکباتان دیزاین بصورت تخصصی انواع طرح های پارکت انزیکس را با شرایط استثنایی عرضه کرده است. تمامی کدهای تولید شده توسط این برند موجود می باشد. از ویژگی های پارکت انزیکس می توان به تنوع در طرح و قیمت اقتصادی اشاره کرد. ضمن اینکه کیفیت بالای مواد بکار رفته سبب افزایش طول عمر این محصول شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش ، لطفا با همکاران ما تماس بگیرید.

سایر محصولات اکباتان دیزاین

محصولات-پارکت-لمینت

پارکت لمینت

پارکت لمینت فروشگاه اکباتان دیزاین عرضه کننده بهترین محصولات پارکت لمینت در طرح ها و رنگ های بسیار متنوع و جذاب. جهت اطلاع از قیمت

کفپوش-pvc-اکباتان-دیزاین

کفپوش pvc

کفپوش pvc | کفپوش پی وی سی فروشگاه اکباتان دیزاین عرضه کننده بهترین برند کفپوش پی وی سی . جهت اطلاع از جزئیات و قیمت

پوستر-دیواری-اکباتان-دیزاین

پوستر دیواری

پوستر دیواری جهت اطلاع از طرح ها و قیمت پوستر دیواری با شماره زیر تماس بگیرید. برای سفارش پوستر دیواری با ابعاد دلخواه می توانید

محصولات-دیوار-پوش

دیوارپوش

دیوار پوش پوشش دیوار یکی از مهمترین موارد در دکوراسیون داخلی به شمار می رود. دیوار پوش ها امروزه یکی از بهترین گزینه ها جهت

کاغذ-دیواری-اکباتان-دیزاین

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری کاغذ دیواری سالهاست که بعنوان پوشش دیوار های داخلی ساختمان ، زیبائی ، رنگ و تنوع را به خانه های ما می آورد.

پادری-فوم-اسفنجی-اکباتان-دیزاین

فوم اسفنجی

فوم اسفنجی پادری یکی از پرکاربردترین محصولات فروشگاه اکباتان دیزاین ، فوم اسفنجی پادری می باشد. این محصول با نام های Cushion mat و کفپوش

پرسش و پاسخ

پارکت لمینت انزیکس تولید داخل می باشد. کیفیت ساخت درجه یک، تنوع در طرح و رنگ، مقاومت بالا و قیمت مناسب از ویژگی های این کفپوش لمینت به شمار می رود.

برای خرید این محصول می توانید بصورت حضوری به فروشگاه اکباتان دیزاین مراجعه کنید. همینطور جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت کفپوش لمینت انزیکس ، با شماره 88519238-021 تماس بگیرید.

تماس با ما

درباره ما

فروشگاه اکباتان دیزاین با 30 سال سابقه در زمینه دکوراسیون داخلی و تزئینات ساختمان فعالیت دارد. ارائه معتبرترین و باکیفیت ترین محصولات در کنار قیمت مناسب سبب شده است که همواره بتوانیم رضایت مشتریان را بدست آوریم. شعار ما آسان زندگی کردن است و خدمات ما بگونه ای است که آسایش و رفاه را برایتان به همراه خواهد آورد.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به اکباتان دیزاین می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

× تماس با واتساپ