laminate-flooring-banner-large
laminate-flooring-banner-small

پارکت لمینت مونتکس

از دیگر محصولات کفپوش لمینت فروشگاه اکباتان دیزاین می توان به پارکت لمینت مونتکس اشاره کرد. تنوع بالا در طرح و رنگ در کنار کیفیت ساخت بسیار بالا از خصوصیات لمینت مونتکس به حساب می آید. پارکت لمینت مون تکس در مقابل ضربه و سائیدگی بسیار مقاوم است و طول عمر بالایی دارد، براحتی تمیز می شود و نصب آن بسیار سریع و آسان است.

برای اطلاع از جزئیات و قیمت لمینت مونتکس با شماره زیر تماس بگیرید. برای خرید می توانید به دو شیوه ، با مراجعه به فروشگاه اکباتان دیزاین و یا بصورت غیرحضوری اقدام کنید.

آدرس : سهروردی شمالی – روبروی ابن یمین – پلاک 791

تزئینات-اکباتان
moon-tex

نمونه محصولات پارکت لمینت مون تکس

اکباتان دیزاین پیشرو در دکوراسیون داخلی

فروشگاه اکباتان دیزاین با 30 سال سابقه در زمینه دکوراسیون داخلی و تزئینات ساختمان نظیر ارائه انواع کفپوش های لمینت و فروش کفپوش pvc ، آماده پذیرش سفارشات مشتریان گرامی و ارسال به تمام نقاط کشور می باشد. جهت کسب اطلاع بیشتر و آگاهی از قیمت ها با ما تماس بگیرید. همینطور برای خرید می توانید بصورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید. منتظر دیدارتان هستیم.

قیمت پارکت لمینت مونتکس

برای محاسبه قیمت پارکت لمینت مونتکس نیاز است متراژ بنایی که قصد دارید از این کفپوش استفاده کنید را اندازه گیری نمایید. در کنار آن هزینه هایی نظیر حمل و نقل و همینطور دستمزد نصب کننده نیز اضافه خواهد شد. خود لمینت ها بصورت متر مربع محاسبه می شوند.

جهت اطلاع دقیق از قیمت لمینت مون تکس و جزئیات بیشتر در زمینه نصب و طرح های این محصول با فروشگاه تزئینات اکباتان تماس بگیرید. همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند. هدف اکباتان دیزاین این است که بهترین محصولات را با مناسبترین قیمت ، جهت رضایت مشتریان عرضه نماید.

قیمت-پارکت-لمینت-مونتکس
تزئینات-اکباتان-فروشگاه-افشاری
فروشگاه-تزئینات-اکباتان

خریدی آسان و لذت بخش

خیابان سهروردی شمالی – روبروی ابن یمین – پلاک 791

نصب پارکت مونتکس

برای نصب پارکت لمینت نیاز است ابتدا کف زمین کاملا تمیز و خشک شده باشد. در محل هایی که زیرساخت آنها از مواردی نظیر سنگ ، کاشی و همینطور سرامیک تشکیل شده، براحتی می توان بر روی آنها لمینت را نصب کرد. نکته ای که اهمیت دارد این است که سطح زمین می بایست کاملا صاف باشد و در صورت وجود هرگونه برجستگی بر روی کف، ابتدا ترمیم و سپس نصب لمینت انجام شود.

اکباتان دیزاین علاوه بر نمایندگی پارکت لمینت مونتکس ، جهت رفاه مشتریان خدمات نصب این محصول را نیز ارائه می دهد. برای اطلاع از شرایط نصب پارکت لمینت moontex و قیمت پارکت مونتکس با همکاران ما تماس بگیرید و از جزئیات بیشتر مطلع شوید. از دیگر محصولات بسیار پرطرفدار اکباتان دیزاین می توان به انواع کفپوش نودلی با رنگ های بسیار متنوع و دیوارپوش ام دی اف با طرح های بسیار جذاب اشاره کرد.

پارکت-لمینت-مونتکس

تضمین قیمت پارکت مونتکس

فروشگاه تزئینات اکباتان مناسبترین قیمت برای پارکت مونتکس را عرضه کرده است. تمامی طرح های ساخته شده توسط این برند در فروشگاه قابل سفارش می باشد. قیمت مناسب در کنار کیفیت بسیار بالا سبب محبوبیت این محصول شده است. ضمن اینکه پارکت مونتکس تنوع بسیار خوبی در طرح و رنگ دارد و براحتی قابل ست شدن با دکوراسیون داخلی می باشد. اکباتان دیزاین امکان ثبت سفارش بصورت غیر حضوری را نیز فراهم کرده است. تنها کافیست طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید و با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت-پارکت-مونتکس

سایر محصولات اکباتان دیزاین

محصولات-پارکت-لمینت

پارکت لمینت

پارکت لمینت فروشگاه اکباتان دیزاین عرضه کننده بهترین محصولات پارکت لمینت در طرح ها و رنگ های بسیار متنوع و جذاب. جهت اطلاع از قیمت

کفپوش-pvc-اکباتان-دیزاین

کفپوش pvc

کفپوش pvc | کفپوش پی وی سی فروشگاه اکباتان دیزاین عرضه کننده بهترین برند کفپوش پی وی سی . جهت اطلاع از جزئیات و قیمت

انواع-پرده

انواع پرده

انواع پرده در دکوراسیون داخلی ، پرده ها نقش بسیار مهمی دارند. هر یک از انواع پرده ها مناسب یک مکان خاص می باشند. توجه

پوستر-دیواری-اکباتان-دیزاین

پوستر دیواری

پوستر دیواری جهت اطلاع از طرح ها و قیمت پوستر دیواری با شماره زیر تماس بگیرید. برای سفارش پوستر دیواری با ابعاد دلخواه می توانید

کاغذ-دیواری-اکباتان-دیزاین

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری کاغذ دیواری سالهاست که بعنوان پوشش دیوار های داخلی ساختمان ، زیبائی ، رنگ و تنوع را به خانه های ما می آورد.

پادری-فوم-اسفنجی-اکباتان-دیزاین

فوم اسفنجی

فوم اسفنجی پادری یکی از پرکاربردترین محصولات فروشگاه اکباتان دیزاین ، فوم اسفنجی پادری می باشد. این محصول با نام های Cushion mat و کفپوش

سوالات متداول

از ویژگی های لمینت مونتکس می توان به کیفیت بالای آن اشاره کرد. این محصول شامل 10 طرح متنوع با رنگ بندی بسیار جذاب می باشد.

برای خرید این محصول می توانید بصورت حضوری به فروشگاه اکباتان دیزاین مراجعه کنید. همینطور جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت پارکت لمینت مون تکس ، با شماره 88519238-021 تماس بگیرید.

تماس با ما

درباره ما

فروشگاه اکباتان دیزاین با 30 سال سابقه در زمینه دکوراسیون داخلی و تزئینات ساختمان فعالیت دارد. ارائه معتبرترین و باکیفیت ترین محصولات در کنار قیمت مناسب سبب شده است که همواره بتوانیم رضایت مشتریان را بدست آوریم. شعار ما آسان زندگی کردن است و خدمات ما بگونه ای است که آسایش و رفاه را برایتان به همراه خواهد آورد.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به اکباتان دیزاین می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

× تماس با واتساپ