laminate-flooring-banner-large
laminate-flooring-banner-small

پارکت لمینت ایزوفام

شرکت ایزوفام از برندهای معتبر تولید کننده محصولاتی چوبی نظیر نوار لبه پی وی سی ، ام دی اف و پارکت لمینت می باشد. تنوع در طرح و رنگ ، کیفیت درجه یک و قیمت مناسب از ویژگی های پارکت ایزوفام به حساب می آید. برای راهنمایی و اطلاع از قیمت پارکت لمینت ایزوفام با شماره زیر تماس بگیرید. همینطور برای خرید می توانید به فروشگاه مراجعه کنید. امکان سفارش بصورت غیرحضوری نیز وجود دارد.

آدرس : سهروردی شمالی – روبروی ابن یمین – پلاک 791

تزئینات-اکباتان
isofam

اکباتان دیزاین نمایندگی پارکت ایزوفام لاکچری

فروشگاه اکباتان دیزاین با 30 سال سابقه در زمینه دکوراسیون داخلی و تزئینات ساختمان ، خرید و فروش دیوارپوش mdf و انواع کفپوش های لمینیت ، آماده پذیرش سفارشات مشتریان گرامی و ارسال به تمام نقاط کشور می باشد. همچنین فروشگاه اکباتان نمایندگی پارکت ایزوفام نیز به حساب می آید. جهت کسب اطلاع بیشتر و آگاهی از قیمت ها با ما تماس بگیرید. همینطور برای خرید می توانید بصورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید. منتظر دیدارتان هستیم.

درباره ایزوفام

ایزوفام فعالیت خود را از سال 1362 آغاز نمود. در ابتدا این شرکت در بخش واردات مواد اولیه محصولات چوبی فعالیت می کرد اما با گذشت زمان با هدف تولید محصول با کیفیت ایرانی و افزایش اشتغال زایی اقدام به احداث کارخانه و ایجاد خط تولید کرد. پارکت لمینت ایزوفام نمونه ای از یک محصول با کیفیت و درجه یک می باشد. لمینت های شرکت ایزوفام با تکنولوژی روز کشور آلمان ساخته می شوند. این محصول توانسته گواهی نامه های متعددی نظیر ISO 10004 ، ISO 10002 ، ISO 9001 و CE را بدست آورد. بیش از 40 طرح متفاوت با رنگ بندی بسیار جذاب باعث شده تا به طیف وسیعی از سلایق مختلف ، به بهترین شکل پاسخگو باشد. اکباتان دیزاین نماینده رسمی فروش لمینت های ایزوفام می باشد.

قیمت پارکت لمینت ایزوفام

در کنار طرح و رنگ لمینت ، همینطور کیفیت ساخت آنها موضوعی که برای خریداران بسیار اهمیت دارد قیمت پارکت ایزوفام می باشد. برای محاسبه قیمت نیاز است متراژ بنایی که می خواهید از کفپوش لمینت استفاده کنید ، اندازه گیری شود. همینطور درجه AC و مقاومت لمینت در میزان هزینه ها تاثیرگذار می باشد.

جهت اطلاع از قیمت پارکت لمینت ایزوفام لاکچری و جزئیات بیشتر در زمینه نصب و طرح های این محصول با فروشگاه اکباتان دیزاین تماس بگیرید. همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند. هدف اکباتان دیزاین این است که بهترین محصولات را با مناسبترین قیمت ، جهت رضایت مشتریان عرضه نماید.

قیمت-پارکت-لمینت-ایزوفام

همکاری جهت فروش پارکت لمینت ایزوفام

فروشگاه تزئینات اکباتان نماینده رسمی فروش پارکت لمینت ایزوفام می باشد. در کنار فروش و پخش کفپوش لمینت ایزوفام در شهرهای مختلفی نظیر تهران ، بندرعباس ، کرمان و رشت ، شرایط مناسبی جهت همکاری با سایر فروشگاه ها برای فروش محصولات لمینت ایزوفام فراهم شده است.

امکان همکاری برای فروش و پخش پارکت لمینت های ایزوفام لاکچری براحتی در تمامی نقاط کشور وجود دارد. برای شروع می توانید با همکاران ما تماس بگیرید. فروشگاه اکباتان دیزاین با سابقه ای 30 ساله در زمینه تزئینات و دکوراسیون داخلی ، آماده پذیرش انواع سفارشات و همکاری در پروژه های ساختمانی می باشد. از محبوب ترین محصولات اکباتان دیزاین می توان به کفپوش پی وی سی با طرح های بسیار متنوع ، همنیطور کفپوش نودلی با کاربردهای بسیار اشاره کرد.

پارکت-لمینت-ایزوفام
تزئینات-اکباتان-فروشگاه-افشاری
فروشگاه-تزئینات-اکباتان

خریدی آسان و لذت بخش

خیابان سهروردی شمالی – روبروی ابن یمین – پلاک 791

لوازم جانبی برای نصب لمینت

پیش از نصب پارکت لمینت ، می بایست یکسری وسایل جانبی را به همراه لمینت خریداری کنید. نخست فوم مخصوص زیر لمینت می باشد. این محصول جهت جلوگیری از تولید صدای اضافی به هنگام راه رفتن بر روی کفپوش و همینطور کمک به هموار سازی زمین قرار می گیرد. خرید فوم در هنگام سفارش پارکت ایزوفام ، الزامی می باشد.

مورد بعدی تهیه قرنیز است. فاصله بین دیوار با کفپوش ، به وسیله قرنیز پوشش داده می شود. جنس قرنیز ها عمدتا از ام دی اف و pvc می باشد. قرنیزها در انداره هایی به طول 7 ، 9 ، 11 و 15 سانتی متر و ضخامت 8 و 16 میلی متر ساخته می شوند. همینطور دارای رنگ بندی متنوعی هستند و براحتی با رنگ لمینت کف ، ست خواهند شد.

اکباتان دیزاین علاوه بر نمایندگی لمینت ایزوفام ، خدمات نصب این محصول را نیز ارائه می دهد. جهت اطلاع از لیست قیمت لمینت ایزوفام و همینطور قیمت کفپوش لمینت ایرانی در برندهای مختلف ، می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

نصب پارکت لمینت های ایزوفام

برای نصب پارکت لمینت ایزوفام لاکچری نیاز است که یکسری نکات را رعایت کنیم. نخست کف محل می بایست کاملا تمیز و خشک شده باشد. نصب کفپوش لمینت ایزوفام برای کف هایی که زیرساخت آنها از سرامیک ، سنگ و کاشی می باشد بسیار مناسب است. مورد بعدی تراز بودن کف محل نصب می باشد. سطح زمین باید کاملا صاف و بدون برجستگی و یا فرورفتگی باشد. برای اینکار از میله تراز جهت سنجش ناهمواری کف استفاده می شود و پس از اندازه گیری دقیق ، کف محل نصب ترمیم خواهد شد.

این موضوع اهمیت دارد که قصد دارید در چه فصلی از سال کفپوش لمینت را نصب کنید. تغییرات هوا و دما می تواند می تواند در هنگام نصب تاثیرگذار باشد. به این منظور می بایست دمای محیط را به حداقل 18 درجه سانتیگراد برسانید. همینطور دمای سطح زمین پیش از نصب لمینت و در طول انجام کار می بایست بین 15 تا 28 درجه سانتیگراد باشد. فروشگاه تزئینات اکباتان در کنار فروش و پخش پارکت ایزوفام لاکچری ، خدمات نصب را نیز ارائه می دهد.

نصب-پارکت-لمینت-ایزوفام

نکات نگهداری کفپوش لمینت ایزوفام

از ویژگی های شاخص کفپوش لمینت ایزوفام می توان به مقاومت بسیار بالا در برابر سائیدگی و فرسودگی ، همینطور سطوح کاملا بهداشتی که باعث به حداقل رساندن گرد و خاک می شود اشاره نمود. با این حال رعایت یکسری نکات باعث استفاده بهتر و افزایش دوام این محصول خواهد شد. جهت محافظت از کفپوش بهتر است که از کشیدن اجسام سنگین بروی آن خودداری کنید و برای جابجایی وسایل ، آنها را بلند کرده و در مکان مورد نظر قرار دهید.

برای اینکه پایه های صندلی و میز با گذشت زمان به کفپوش آسیب وارد نکند از فوم های نرم در قسمت زیرین پایه ها استفاده کنید. در صورتی که مایعات مختلفی بر روی پارکت لمینت ریخته شود ، بهتر است سریعا نسبت به تمیز کردن و خشک نمودن لمینت اقدام کنید. در صورتی که قصد دارید با جارو برقی کف را نظافت کنید ، از قسمت برس آن برای اینکار استفاده نمایید.

برای افزایش طول عمر پارکت لمینت ایزوفام لاکچری ، از مایعات تمیز کننده مخصوص استفاده نمایید. همینطور استفاده از دستمال مرطوب و نمدار برای نظافت کفپوش مناسب می باشد. نکته دیگر اینکه هرگز از مواد پاک کننده بسیار قوی و بخارشوی جهت تمیز کردن سطح لمینت ها استفاده نکنید.

کفپوش-لمینت-ایزوفام

نمایندگی ویژه پاركت ايزوفام

ايزوفام پاركت بسیار شناخته شده و با کیفیتی دارد. اما موضوعی که بسیار اهمیت دارد این است که شما بتوانید این محصول را با قیمت نمایندگی بخرید. فروشگاه های معدودی در سطح شهر نمونه های پارکت برند ایزوفام را برای فروش قرار داده اند اما تعداد بسیار اندکی از آنها عنوان رسمی نمایندگی ایزوفام را دارا می باشند.

این موضوع از جنبه های بسیار مختلفی اهمیت دارد. نخست رنگ بندی کفپوش ارائه شده توسط این فروشگاه های مختلف می باشد. در میان مدل هایی که برای فروش قرار می دهند ، بسیاری از کد ها و طرح متنوع ایزوفام موجود نمی باشد. این در حالی است که اکباتان دیزاین نمایندگی ایزوفام isofam بصورت رسمی ، تمامی کد ها و رنگ بندی پارکت لمینت این برند را برای مشتریان گرامی ارائه می دهد.

مورد دوم قيمت پاركت ايزوفام می باشد. فروشگاه های مختلف هریک با توجه به شرایط و محل استقرار فروشگاه خود، هزینه پارکت ایزوفام را بصورت مختلفی ارائه می دهند. بدون شک تمامی قیمت های ارائه شده توسط این فروشنده ها نسبت به قیمت نمایندگی لمینت ایزوفام بیشتر خواهد بود.

پارکت ایزوفام قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالایی نسبت به برند های موجود در بازار دارد. با این حال لیست قیمت پارکت ایزوفام ارائه شده توسط اکباتان دیزاین که نمایندگی رسمی این شرکت است، به مراتب پایین تر و اقتصادی تر نسبت به سایر فروشنده ها می باشد.

جهت محاسبه قیمت پارکت می بایست به متراژ مورد استفاده از آن توجه کرد. قیمت پارکت لمینت ایرانی ایزوفام نیز با توجه به همین موضوع مشخص می شود. برای برآورد قیمت نیاز است تا متراژ محل خود را در مقدار قیمت هر متر از این لمینت ضرب نمایید. در کنار آن هزینه جانبی نصب نیز اضافه خواهد شد.

پارکت-لاکچری-ایزوفام

رنگ های پارکت لاکچری ایزوفام

رنگ ها و طرح های عرضه شده توسط دفتر فروش پارکت ایزوفام تا این لحظه 38 عدد می باشد. در صورت ارائه طرح های جدید بسرعت بروز رسانی خواهد شد. مزیت برند ایزوفام تنوع بسیار بالا و توجه به سلایق مختلف می باشد. انواع طرح های رنگ روشن و تیره سبب شده است تا قدرت انتخاب افزایش یابد. براحتی می توانید با توجه به اجزای مختلف دکوراسیون داخلی ساختمان ، مناسب ترین مدل پارکت لاکچری را انتخاب کنید.

ضمانت ایزوفام پارکت

محصولات ایزوفام از مواد درجه یک ساخته می شوند. لمینیت های این برند از hdf که کیفیت و مقاومت بالایی دارد تشکیل شده است. بکارگیری مواد مرغوب در کنار شیوه ساخت استاندارد باعث شده است که پارکت لمینت لاکچری ایزوفام از طول عمر بالایی برخوردار باشد و در گذر زمان کیفیت خود را از دست ندهد.

مناسبترین قیمت پارکت ایزوفام

با مراجعه به نمایندگی ایزوفام ( اکباتان دیزاین ) مناسبترین قیمت را دریافت خواهید کرد. جهت مشاوره و ثبت سفارش لطفا با کارشناسان ما در تماس باشید.

نمایندگی پارکت ایزوفام در تهران

فروشگاه اکباتان دیزاین نماینده رسمی فروش پارکت ایزوفام لاکچری می باشد. تمامی طرح ها و کدهای تولید شده توسط شرکت ایزوفام در این فروشگاه موجود است. در هر کجای تهران که قرار داشته باشید ، می توانید براحتی خرید حضوری و یا غیرحضوری را انجام دهید. قیمت لمینت ایزوفام ارائه شده توسط نمایندگی فروش بصورت تضمینی می باشد و از این جهت خیال خریداران راحت باشد.

علت برتری لمینیت ایزوفام isofam

در کنار تنوع طرح و رنگ ، لمینت ایزوفام قیمت بسیار مناسبی در مقایسه با برندهای دیگر دارد. مواد مغزی آن از HDF است و همین مورد سبب استحکام و طول عمر بالای آن شده است. تعداد بالای طرح ها سبب شده است تا با هر دکوراسیون و طرح و رنگی ، لمینیتی مناسب وجود داشته باشد. پارکت ایزوفام نمایندگی رسمی معدودی در سطح کشور دارد که یکی از آنها فروشگاه تزئینات اکباتان می باشد.

قیمت-پارکت-لاکچری-ایزوفام

قیمت روز پارکت ایزوفام

جهت اطلاع از قیمت پارکت لاکچری ایزوفام با کارشناسان فروش اکباتان دیزاین تماس بگیرید. به علت تغییرات و نوسانات موجود در بازار ممکن است پس از گذشت مدتی ، قیمت لمینیت ها تغییر کند. ایزوفام برند مطمئن و شناخته شده ای می باشد و با گذشت زمان از کیفیت لمینت های آن کاسته نخواهد شد. تنوع بسیار بالا در رنگ و طرح باعث شده است که به تمامی سلایق پاسخگو باشد.

سایر محصولات اکباتان دیزاین

محصولات-پارکت-لمینت

پارکت لمینت

پارکت لمینت فروشگاه اکباتان دیزاین عرضه کننده بهترین محصولات پارکت لمینت در طرح ها و رنگ های بسیار متنوع و جذاب. جهت اطلاع از قیمت

کفپوش-pvc-اکباتان-دیزاین

کفپوش pvc

کفپوش pvc | کفپوش پی وی سی فروشگاه اکباتان دیزاین عرضه کننده بهترین برند کفپوش پی وی سی . جهت اطلاع از جزئیات و قیمت

انواع-پرده

انواع پرده

انواع پرده در دکوراسیون داخلی ، پرده ها نقش بسیار مهمی دارند. هر یک از انواع پرده ها مناسب یک مکان خاص می باشند. توجه

پوستر-دیواری-اکباتان-دیزاین

پوستر دیواری

پوستر دیواری جهت اطلاع از طرح ها و قیمت پوستر دیواری با شماره زیر تماس بگیرید. برای سفارش پوستر دیواری با ابعاد دلخواه می توانید

کاغذ-دیواری-اکباتان-دیزاین

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری کاغذ دیواری سالهاست که بعنوان پوشش دیوار های داخلی ساختمان ، زیبائی ، رنگ و تنوع را به خانه های ما می آورد.

پادری-فوم-اسفنجی-اکباتان-دیزاین

فوم اسفنجی

فوم اسفنجی پادری یکی از پرکاربردترین محصولات فروشگاه اکباتان دیزاین ، فوم اسفنجی پادری می باشد. این محصول با نام های Cushion mat و کفپوش

سوالات متداول

لمینت های ایزوفام محصول کشور ایران می باشد که طبق آخرین تکنولوژی روز آلمان تولید می شود. این محصول در کنار اخذ استاندارد ملی ایران ، توانسته است که گواهی نامه های معتبر اروپایی نظیر ISO 10004 ، ISO 10002 ، ISO 9001 و CE را بدست آورد.

در کنار کیفیت بالا تنوع در رنگ و طرح از ویژگی های لمینت ایزوفام به حساب می آید. تعداد طرح های این محصول نزدیک به 30 عدد با رنگ های بسیار جذاب می باشد.

برای خرید پارکت لمینت ایزوفام لاکچری می توانید بصورت حضوری به فروشگاه اکباتان دیزاین مراجعه کنید. همینطور جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت کفپوش لمینت ایزوفام ، با شماره 88519238-021 تماس بگیرید.

تماس با ما

درباره ما

فروشگاه اکباتان دیزاین با 30 سال سابقه در زمینه دکوراسیون داخلی و تزئینات ساختمان فعالیت دارد. ارائه معتبرترین و باکیفیت ترین محصولات در کنار قیمت مناسب سبب شده است که همواره بتوانیم رضایت مشتریان را بدست آوریم. شعار ما آسان زندگی کردن است و خدمات ما بگونه ای است که آسایش و رفاه را برایتان به همراه خواهد آورد.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به اکباتان دیزاین می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

× تماس با واتساپ