laminate-flooring-banner-large
laminate-flooring-banner-small

بهترین مارک پارکت لمینت

کفپوش های لمینت از تنوع بسیاری برخوردار می باشند. بسیار از لمینیت های موجود در بازار ، تولید داخل هستند. به علت کیفیت ساخت بالا و تنوع فوق العاده محصولات تولید ایران ، برندهای خارجی تقاضای کمتری دارند. کفپوش های خارجی به علت هزینه واردات و نرخ ارز ، قیمت بسیار بالایی دارند. این در حالی است که تولید کنندگان داخلی ، محصولاتی با کیفیت درجه یک را عرضه می کنند و از نظر اقتصادی کاملا به صرفه تر می باشند. در این بین اکباتان دیزاین با هدف جلب رضایت مصرف کنندگان ، بهترین مارک پارکت لمینت ایرانی را ارائه کرده است.

شما می توانید جهت راهنمایی و اطلاع از قیمت بهترین پارکت با شماره زیر تماس بگیرید. همینطور برای خرید این امکان وجود دارد که به دو صورت ، با مراجعه به فروشگاه اکباتان دیزاین و یا به شیوه غیرحضوری اقدام کنید.

آدرس : سهروردی شمالی – روبروی ابن یمین – پلاک 791

بهترین مارک پارکت ایرانی

تولیدکنندگان داخلی امروزه توانسته اند تا همپای برندهای معتبر جهانی ، محصولی با کیفیت و بادوام را ارائه کنند. مارک های مختلفی در بازار وجود دارد که هر کدام از طرح های متنوعی تشکیل شده است. معیار مناسبی برای تشخیص بهترين برند پاركت لمينت تولید داخل ، می تواند مواردی مثل کیفیت مواد اولیه بکار رفته ( عمدتا hdf ) ، میزان مقاومت و استحکام در برابر ضربه و سایش ، تنوع طرح و رنگ ، مقاومت در برابر رطوبت و قیمت مناسب باشد.

بهترین برند های پارکت لمینت همواره به همین نکات اشاره می کنند. پارکت لمینت در کنار زیبایی و جذاب تر کردن محیط ، لازم است استحکام بالایی داشته باشد. از این جهت این کفپوش ها با درجه های سایش مختلفی دسته بندی می شوند. درجه AC3 مناسب برای محیط های کم رفت و آمد مثل منزل می باشد. درجه AC4 و 5 برای محیط های شلوغ و پرتردد مناسب هستند. در واقع با بیشتر شدن درجه سایش ، مقاومت کفپوش نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

قیمت بهترین پارکت ایرانی و خارجی

قیمت بهترین برند پارکت لمینت ایرانی در بازار با نرخ های متفاوتی عرضه می شود اما میانگین آنها در یک سطح می باشد. در مورد قیمت بهترین مارک پارکت لمینت خارجی هم بطور مستقیم به نرخ ارز بستگی دارد. به علت نوسانات بازار و به ویژه تغییرات ارز ، قیمت ها در حال تغییر می باشند. همواره کفپوش های لمینیت تولید داخل از نظر قیمت نسبت به نمونه های خارجی باصرفه تر هستند.

تزئینات-اکباتان-فروشگاه-افشاری
فروشگاه-تزئینات-اکباتان

خریدی آسان و لذت بخش

خیابان سهروردی شمالی – روبروی ابن یمین – پلاک 791

بهترین-مارک-پارکت-لمینت

بهترین برند پارکت لمینت ایرانی

پارکت ایزوفام ، مونتکس ، انزیکس و ایمپالا از جمله بهترین مارک پارکت لمینت ایرانی می باشند. این محصولات تولید داخلی هستند و با مواد اولیه بسیار با کیفیت ساخته می شوند. تنوع بسیار در طرح و رنگ ، استحکام بسیار بالا در کنار نصب سریع و آسان سبب شده است تا این 4 برند از محبوبیت بسیاری برخوردار باشند.

اگر به دنبال بهترین مارک پارکت لمینت در ایران هستید می توانید به فروشگاه اکباتان دیزاین مراجعه کنید. تنوع بی نظیر محصولات ، کیفیت بسیار بالا در کنار مناسب ترین قیمت از جمله ویژگی های تزئینات اکباتان می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر ، لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بهترین-برند-پارکت-لمینت-ایرانی

سایر محصولات اکباتان دیزاین

محصولات-پرده-زبرا

پرده زبرا

پرده زبرا یکی از پر استفاده ترین مدل پرده های تزئینی ، پرده زبرا می باشد. جهت اطلاع از جزئیات و قیمت پرده زبرا با

محصولات-کرکره-چوبی

کرکره چوبی

کرکره چوبی پرده کرکره چوبی یکی از بهترین گزینه جهت کنترل نور محیط در مکان های اداری و همینطور منازل مسکونی می باشد. همانطور که

محصولات-شید-دو-مکانیزم

شید دو مکانیزم

شید دو مکانیزم شید دو مکانیزم نوع جدیدی از پرده های شید می باشد که از دو لایه پارچه ای مجزا تشکیل شده است. پرده

محصولات-پارکت-لمینت-انزیکس

پارکت لمینت انزیکس

پارکت لمینت انزیکس پارکت لمینت انزیکس یکی از شناخته شده ترین محصولات لمینت کف ساختمان می باشد. کیفیت ساخت بالا ، تنوع در رنگ و

خرید-نودل-مت

کفپوش نودلی

کفپوش نودلی بهترین گزینه جهت جلوگیری از لغزش و لیزخوردگی ، همینطور ورود گرد غبار به درون محیط استفاده از کفپوش نودلی می باشد. از

نمونه-دیوارپوش-mdf

دیوارپوش ام دی اف

دیوارپوش ام دی اف mdf امروزه دیوارپوش ها با توجه به محیط و نوع کاربرد از انواع بسیار متنوعی تشکیل شده اند. برای انتخاب مناسب

سوالات متداول

امروزه در بازار برندهای بسیار متنوعی به چشم می خورد. مارک هایی مثل ایزوفام ، مونتکس و انزیکس از جمله بهترین لمینیت های تولید داخلی می باشند.

مواردی مثل کیفیت ساخت و مواد اولیه بکار رفته ، استحکام و مقاومت در برابر ضربه و رطوبت ، تنوع در طرح و رنگ و قیمت مناسب از جمله آنها می باشد.

تماس با ما

درباره ما

فروشگاه اکباتان دیزاین با 30 سال سابقه در زمینه دکوراسیون داخلی و تزئینات ساختمان فعالیت دارد. ارائه معتبرترین و باکیفیت ترین محصولات در کنار قیمت مناسب سبب شده است که همواره بتوانیم رضایت مشتریان را بدست آوریم. شعار ما آسان زندگی کردن است و خدمات ما بگونه ای است که آسایش و رفاه را برایتان به همراه خواهد آورد.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به اکباتان دیزاین می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

× تماس با واتساپ