ست خواب نوجوان

یکی از مهم‌ترین فضاها و مکان‌ها برای نوجوان داشتن یک اتاق و ست خواب مناسب است. یک اتاق مناسب برای خواب و وقت‌گذرانی بسیار در تربیت و شکل‌گیری هویت نوجوانان تأثیر دارد. داشتن اتاقی مجزا و یک ست خواب نوجوان مخصوص، راحت و متناسب باسلیقه آنان می‌تواند خانواده و نوجوانان را در این دوران پرچالش یاری کند. امکان خرید و ثبت سفارش به دو صورت حضوری و غیرحضوری نیز وجود دارد.

آدرس : سهروردی شمالی – روبروی ابن یمین – پلاک 791

خرید ست خواب نوجوان

یکی از مسائل مهم و پراهمیت در زندگی نوجوانان احترام گذاشتن و ایجاد حریم خصوصی برای آنان است. ایجاد شرایط مناسب یکی از پراهمیت‌ترین وظایف والدین در مقابل فرزند نوجوانشان است.

توجه به این مسئله و شناخت حد و مرزها و فضایی برای تنهایی بسیار در افزایش اعتمادبه‌نفس نوجوان تأثیرگذار خواهد بود. حفظ حریم شخصی بخشی از فرایند رشد است. به‌خصوص در دوره نوجوانی برای افراد حساسیت بسزایی دارد. زیرا افراد در سنین نوجوانی به حس انحصارطلبی خود می‌رسند.

یک ست خواب مناسب نوجوانان می‌تواند حریم خصوصی و خواب مناسب را برای آنان فراهم کند. زیرا خواب مناسب برای نوجوانان و جوانان راهی برای ازبین‌بردن خستگی‌های روزمره است. همچون مرهمی تا آنان را آرام کند و به آن‌ها انرژی دوباره ببخشد.

یک خواب نامناسب در مکانی نامناسب می‌تواند عملکرد مهم افراد همچون یادگیری، حافظه، سلامت و روحیه و… فرد را مختل کند. و باعث مشکلاتی همچون کاهش تمرکز، رفتار پرخاشگرانه، مشکلات در معاشرت با خانواده، دوستان و نزدیکان، افسردگی، عملکرد ضعیف در درس و مدرسه، اضطراب شود.

خواب مناسب مهم‌ترین نیاز نوجوانان

نوجوانان در دوره سنی چهارده تا هفده سال به طور میانگین بین هشت تا ده ساعت خواب شبانه نیاز دارند. با این خواب او می‌تواند سلامتی جسم و روان مناسبی داشته باشد. همچنین این خواب باعث آرامش و سرزندگی در طول روز خواهد شد.

اتاق و سرویس و ست خواب نوجوان مناسب باسلیقه همان فضای خصوصی است که او در این سن به آن نیاز دارد.

سرویس و ست خواب نوجوان می‌توان به دودسته: ست تخت خواب نوجوان دخترانه و ست خواب پسرانه تقسیم کرد. که به شکل کلی مجموعه است شامل: یک تخت راحت و مناسب، میز تحریر یا میز کامپیوتر، کمد لباس و برای نوجوانان دختر میز پاتختی و میز آرایش.

قیمت ست اتاق خواب نوجوان

یکی از مسائل مهم در خرید ست خواب نوجوان هزینة آن است. خانواده در انتخاب سرویس خواب باید تناسبی میان قیمت و کیفیت سرویس خواب برقرار کند.

 باید توجه کرد که ممکن است فرزندتان تنها ازروی علاقه به طرحی خاص محصولی با هزینه بالا و کیفیت نامناسب انتخاب کند. این مسئله به‌خصوص در خانواده‌هایی که چند فرزند دارند بسیار مهم است. ست خواب را بر اساس نیاز و هزینه می‌توان با آیتم‌ها و وسایل مختلف تهیه کرد.

ست خواب نوجوان دخترانه

ست خواب برای دخترخانم‌ها را می‌توان با وسایل اصلی و ضروری را در نظر گرفت. همانند: تخت خواب یک‌نفره، میز کوچکی در کنار تخت، کمد لباس، میز توالت و درآور. در کنار این آیتم‌ها باتوجه‌به نیاز، فضا، متراژ اتاق و بودجه می‌توان وسایلی همچون: میز تحریر، آینه قدی، مبل و آیتم‌های متفاوت دیگری را نیز در نظر داشت.

ست تخت خواب نوجوان پسرانه

ست خواب نوجوان برای پسرها نیز باتوجه‌به اندازه اتاق می‌توان سرویس خوابی شامل تخت خواب، کمد، میز تحریر و در صورت علاقه و نیاز؛ کتابخانه، میزی کنار تخت و آینه را در نظر داشت.

تزئینات-اکباتان-فروشگاه-افشاری
فروشگاه-تزئینات-اکباتان

خریدی آسان و لذت بخش

خیابان سهروردی شمالی – روبروی ابن یمین – پلاک 791

اهمیت رنگ در سرویس خواب

رنگ ست خواب نوجوان دخترانه و پسرانه بسیار مهم و حائز اهمیت است. این ست‌ها را برای پسرها و دخترها باتوجه‌به رنگ و تمی باسلیقه آنان و مناسب برای ساخت فضایی راحت، آرام و دلگرم‌کننده تدارک دید. اما باید در نظر داشت که ممکن است نوجوانان ازروی سلیقة لحظه‌ای تم‌هایی با رنگ‌های نامناسب همانند رنگ‌های جیغ و یا بسیار تیره انتخاب کنند که پس از مدتی از آن دلسرد خواهند شد و آرامششان را در اتاق و هنگام خواب از آنان خواهد گرفت.

اندازه اتاق نیز در انتخاب رنگ‌ها بسیار مهم است به‌عنوان‌مثال برای اتاقی با متراژ و فضای کوچک‌تر بهتر است از رنگ‌های روشن استفاده کرد. اکباتان دیزاین تنوع بی نظیری در مدل و رنگ ست های خواب نوجوان دارد.

نکات خرید ست سرویس خواب نوجوان

ارتفاع قدی تخت: باید در نظر داشت که افراد در سنین نوجوانی هر روز رشد می‌کنند و بلندتر می‌شوند پس در انتخاب تخت باید به این مهم توجه داشت.

ارتفاع تخت: تخت باید ارتفاع مناسبی از سطح زمین داشته باشد تا گردش هوا به‌خوبی درون آن اتفاق افتد تا از تجمع آلودگی‌ها و میکروب‌ها جلوگیری شود.

تشک تخت: ارتفاع مناسب و تشک و ارتفاع و جای‌گیری آن روی تخت از گرفتن رطوبت و گرمای بیش از حد آن جلوگیری خواهد کرد.

راحتی در جابه‌جایی: این نکته برای افرادی که در خانه اجاره‌ای زندگی می‌کنند بسیار پراهمیت است.

جنس مناسب: سرویس‌های خواب از جنس‌هایی همچون چوب، ام‌دی‌اف، فلز، ملامینه و یا با ترکیب هر یک از آن‌ها ساخته می‌شود. در انتخاب جنس باید کیفیت این اجناس، عمر مفید آن‌ها، بو، و احتمال حساسیت فرزندان را در نظر داشت.

سایر محصولات اکباتان دیزاین

محصولات-کرکره-فلزی

کرکره فلزی

کرکره فلزی پرده کرکره فلزی با تیغه هایی به عرض 16 و 25 میلی متر تولید می شود. جنس این تیغه ها عمدتا از آلومینیوم

محصولات-شید-دو-مکانیزم

شید دو مکانیزم

شید دو مکانیزم شید دو مکانیزم نوع جدیدی از پرده های شید می باشد که از دو لایه پارچه ای مجزا تشکیل شده است. پرده

ست-تخت-خواب-دو-نفره

ست خواب دو نفره

ست خواب دو نفره ست خواب دو نفره که با نام هایی همچون ست تخت خواب دو نفره و ست کامل تخت خواب دونفره هم

قیمت-ست-خواب-نوزاد

ست خواب نوزاد

ست خواب نوزاد والدین و همه ی اعضای خانواده با تولد نوزادی جدید در خانواده سعی می کنند. این امر باعث می شود تا والدین

قیمت-پرده-شید

پرده شید

پرده شید دنیای پرده ها بسیار گسترده و متنوع شده است. امروزه می توانید برای هر مکانی، پرده مورد نظر خود را انتخاب کنید. پرده

فرش-اتاق-کودک-سه-بعدی

فرش کودک

فرش کودک فرش اتاق کودک یکی از ضروری ترین لوازم برای کودکان در داخل اتاق آن ها می باشد. رویه این فرش از جنس مخمل

سوالات متداول

طول و ارتفاع تخت خواب ، تشک تخت ، راحتی در جابه جایی ، طرح و رنگ ، جنس و کیفیت سرویس از جمله موارد با اهمیت می باشد.

برای خرید این محصول می توانید بصورت حضوری به فروشگاه اکباتان دیزاین مراجعه کنید. همینطور جهت اطلاع دقیق از قیمت و سایر جزئیات با شماره 88519238-021 تماس بگیرید.

تماس با ما

درباره ما

فروشگاه اکباتان دیزاین با 30 سال سابقه در زمینه دکوراسیون داخلی و تزئینات ساختمان فعالیت دارد. ارائه معتبرترین و باکیفیت ترین محصولات در کنار قیمت مناسب سبب شده است که همواره بتوانیم رضایت مشتریان را بدست آوریم. شعار ما آسان زندگی کردن است و خدمات ما بگونه ای است که آسایش و رفاه را برایتان به همراه خواهد آورد.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به اکباتان دیزاین می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

× تماس با واتساپ